2011年9月19日星期一

我知道你的意思..你不说,我都懂~
我怕是我自己多心,自己想太多...
但你的眼神,告诉了我一切都是真的~
我一直跟人家说我最接受不了的就是姐弟恋
可是这一次,我想我会认真的~
虽然有99.99%我们不可能在一起,but ...................
我也不知道~~ :'(
u know that?although I'm not sure bout ur feelings ,but unfortunately I'm fall in love with u ~ ;)
So how ??????
What shoud I do ??
I trust u
with all ur actions n ur eyes ~~ =]
Published with Blogger-droid v1.7.4

没有评论:

发表评论